Класифікація косметичних засобів
Косметичні препарати грубо можуть класифікуватися за ціною та брендом. Класична класифікація враховує можливості кінцевого споживача:
- еліт або люкс – вишукані склади, які пропонують всесвітньо відомі парфумерні будинки. Ці препарати відрізняються гідною якістю та високою ціною. Надмірна ціна, однак, часто виводиться за рахунок розкрученого бренду. У свідомості споживчої аудиторії іміджева складова відіграє важливу роль, тому люди готові переплачувати втричі за креми від Шанель;
- middle – надійна ефективна косметика середньої цінової групи. Попит на продукцію даного класу визначається популярністю бренду (Revlon, L’Oreal, Vichy та ін.), а також щодо невисокої ціни;
- мас-маркет – дешевий «ширвжиток», який може вирішувати поточні побутові завдання. Хоча серйозних косметологічних дефектів ці препарати усувати не вміють, зате з простими питаннями справляються досить добре. Недорогий шампунь відмінно вимиє голову, а крем пом’якшить шкіру рук, що втомилася за день.
Професійна косметика в цьому списку має стояти окремо. Її випускають малими обсягами, і розходиться вона зовсім іншими каналами.
Ціни на професійну косметику, кількість тюбиків, флаконів та баночок розраховані на обмежене коло покупців, готових платити за надмірну ефективність препаратів, здатних усувати косметологічні проблеми з вичерпною очевидністю.