Професійна косметика: види та марки якісної салонної косметики для волосся, тіла, обличчя та макіяжу (рейтинг брендів)

Класифікація косметичних засобів

Косметичні препарати грубо можуть класифікуватися за ціною та брендом. Класична класифікація враховує можливості кінцевого споживача:

  • еліт або люкс – вишукані склади, які пропонують всесвітньо відомі парфумерні будинки. Ці препарати відрізняються гідною якістю та високою ціною. Надмірна ціна, однак, часто виводиться за рахунок розкрученого бренду. У свідомості споживчої аудиторії іміджева складова відіграє важливу роль, тому люди готові переплачувати втричі за креми від Шанель;
  • middle – надійна ефективна косметика середньої цінової групи. Попит на продукцію даного класу визначається популярністю бренду (Revlon, L’Oreal, Vichy та ін.), а також щодо невисокої ціни;
  • мас-маркет – дешевий «ширвжиток», який може вирішувати поточні побутові завдання. Хоча серйозних косметологічних дефектів ці препарати усувати не вміють, зате з простими питаннями справляються досить добре. Недорогий шампунь відмінно вимиє голову, а крем пом’якшить шкіру рук, що втомилася за день.

Професійна косметика в цьому списку має стояти окремо. Її випускають малими обсягами, і розходиться вона зовсім іншими каналами.

Ціни на професійну косметику, кількість тюбиків, флаконів та баночок розраховані на обмежене коло покупців, готових платити за надмірну ефективність препаратів, здатних усувати косметологічні проблеми з вичерпною очевидністю.