Професійна косметика: огляд кращих брендів для візажистів та косметологів (94 фото) + рекомендації щодо вибору коштів
У цьому невеликому огляді намагатимемося розібрати питання, що таке професійна косметика і в чому полягає її принципова відмінність від дорогого, але масового продукту.
Хтось може припустити, що відмінності між «елітною» та професійною косметикою не такі вже й великі, проте це не так.
Ноу-хау
Насамперед професійна косметика відрізняється від масового продукту особливостями виробництва. Щоб досягти найвищої якості препаратів, до їх складу включаються ексклюзивні компоненти. Багато успішних рецептур ретельно ховаються від сторонніх, передаються з покоління в покоління.
По-друге, професійна косметика виробляється на фармацевтичних підприємствах, завдяки чому забезпечується найсуворіший контроль якості продукції, що випускається.
Готова професійна косметика для волосся та шкіри не може залишити підприємство, минаючи мікробіологічну лабораторію, в якій здійснюється уважний аналіз зразків виробленої продукції.
Якщо у дослідників виникнуть питання щодо вмісту хоча б однієї упаковки, ліквідується ціла партія товару.Комусь це здасться необґрунтованим марнотратством, але саме завдяки такій суворості і досягається якість професійного рівня.
Класифікація косметичних засобів
Косметичні препарати грубо можуть класифікуватися за ціною та брендом. Класична класифікація враховує можливості кінцевого споживача:
- еліт або люкс – вишукані склади, які пропонують всесвітньо відомі парфумерні будинки. Ці препарати відрізняються гідною якістю та високою ціною. Надмірна ціна, однак, часто виводиться за рахунок розкрученого бренду. У свідомості споживчої аудиторії іміджева складова відіграє важливу роль, тому люди готові переплачувати втричі за креми від Шанель;
- middle – надійна ефективна косметика середньої цінової групи. Попит на продукцію даного класу визначається популярністю бренду (Revlon, L’Oreal, Vichy та ін.), а також щодо невисокої ціни;
- мас-маркет – дешевий «ширвжиток», який може вирішувати поточні побутові завдання. Хоча серйозних косметологічних дефектів ці препарати усувати не вміють, зате з простими питаннями справляються досить добре. Недорогий шампунь відмінно вимиє голову, а крем пом’якшить шкіру рук, що втомилася за день.
Професійна косметика в цьому списку має стояти окремо. Її випускають малими обсягами, і розходиться вона зовсім іншими каналами.
Ціни на професійну косметику, кількість тюбиків, флаконів та баночок розраховані на обмежене коло покупців, готових платити за надмірну ефективність препаратів, здатних усувати косметологічні проблеми з вичерпною очевидністю.
Сировина
На вихідних матеріалах, з яких виготовляють професійну косметику, варто зупинитися докладніше. Навіть до хвилі еко-тренду препарати цього класу створювалися на основі натуральних інгредієнтів, а сьогодні на цьому робиться головний акцент, через що організаторам бізнесу доводиться піклуватися не тільки про збирання лікувальних трав, але навіть про вибір місцевості, в якій сировина заготовляється. >
У найчистіших куточках світу розташовані величезні плантації культур, які вирощуються під запити beauty-індустрії.
- До речі, тут треба згадати поширений міф про те, що професійна косметика тому настільки ефективна, що складається виключно з натуральних компонентів. На жаль, цього неможливо досягти.
- Хоча засоби і містять граничну концентрацію екстрактів та витяжок лікарських рослин, доводиться також додавати і консерванти, які дозволяють досить довго зберігати готову продукцію.
Бренди
Препарати професійної косметики поділяються на салонні, лікувальні, селективні та для дому. Як і серед виробників косметики класу преміум, middle та мас-маркет, тут також є загальновизнані лідери сегментів омолодження, усунення дерматитів, акне, пігментації тощо.
Широкому споживачеві ці бренди майже невідомі. Та це й не потрібно, оскільки ці препарати адресовані майстрам салонів краси, фітнес-студій та медикам косметологічних клінік.
Назвемо найбільш відомі у вузьких колах фахівців бренди професійної косметики:
- Dikson – бренд з Італії, що є на ринку препаратів для волосся з 1965 року.
- Skin Doctors – австралійський бренд, який випускає професійні засоби для догляду за шкірою обличчя. Уславився виробник своїми препаратами миттєвої дії.
- Ahava – бренд із Ізраїлю, який створив низку дивовижних композицій на основі бруду та солі Мертвого моря. Великий попит мають препарати антивікової серії.
- Thalac – французька торгова марка, що пропонує препарати для тіла. Існує з 1983 року. Спочатку випускав косметику для власних спа-салонів, створюючи рецепти на основі водоростей Середземного моря.
Batiste – британський виробник засобів для волосся салонного класу.Хоча у нас про нього мало знають навіть фахівці, на Заході він відомий протягом 40 років, вважаючись експертом у сфері фарбування.
Де продається
Задавшись питанням, де купити професійну косметику, слід шукати на вузькоспеціалізованих сайтах та в інтернет-магазинах компаній-виробників. В аптеках та бутіках професійних препаратів не знайти.
Якщо у звичайній торговій мережі на тюбику, пляшці або флаконі ви побачите позначку «professional», це, швидше за все, підробка.
- До речі, покупці професійної косметики дуже задоволені тим фактом, що в ціну препаратів не включається вартість реклами та інших заходів щодо «розкручування» товару, оскільки ці бізнес-інструменти в цьому випадку просто не використовуються.
- Як видно по фото професійної косметики, в оформленні не використовуються звичні «фішки», що кричать, властиві «ширвжитку». Загалом вартість кремів, шампунів, скрабів, пінок, фарб професійного класу можна порівняти з ціною елітної продукції від мега-популярних брендів на кшталт Шанель або Діор.
Чи варто купувати
Якщо почитати відгуки про професійну косметику, ви побачите там одне захоплення.
Однак потрібно враховувати той факт, що препарати даного класу є в багатьох випадках практично ліками, а самолікування загрожує негативними наслідками.
Професійна косметика – робочий інструмент досвідченого косметолога гарного салону чи приватної клініки. Ці препарати можна використовувати тільки за розпорядженням спеціаліста, щоб не зашкодити своєму здоров’ю.
Фото професійної косметики